Обмін та повернення

- З моменту доставки пройшло не більше 14 днів;
- товар не використовувався;
- Збережені товарний вид товару, всі пломби, ярлики і т. д.;
- зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
Для повернення товару при собі необхідно мати:
- товар та всю його комплектацію, у тому числі упаковку (коробку);
- товарний чек;
- паспорт та ідентифікаційний код.
Повернення товару по Україні здійснюється Новою поштою.
Надсилаєте товар на вказані дані:
Нова пошта - м. Миколаїв (Миколаївська область), відділення № 30, Шерстюк Елла, +38063157140808
Після відправлення надсилаєте обов'язково номер ТТН менеджеру у Вайбер: +380661244330.
Виріб повинен мати товарний вигляд (у якому Ви отримали виріб) і бути в цілій упаковці. Речі з плямами, зачіпками та після прання не приймаються. Доставка за рахунок покупця.
Якщо товар приходить до нас не у відповідному стані, ми відправляємо його назад до покупця. Доставка за рахунок покупця.
Повернення коштів здійснюється на банківську картку покупця протягом 14 днів Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Як оформити посилку на Новій пошті?
Для оформлення посилки можна використати додаток Нової Пошти.
Інструкція:
- Виберіть "Створити посилку";
- Знайдіть свій поштомат\відділення;
- Вкажіть адресу одержувача;
- Вкажіть інформацію про посилку;
- Натисніть "Розрахувати вартість";
- Натисніть кнопку "Створити електронну накладну";
- Перейдіть до сплати.